شهید حــامد ســرهنگــپور

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید حــامد ســرهنگــپور

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید حــامد ســرهنگــپور

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام حامد سرهنگپور از شهدای دانش آموز شهرستان بابل می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : محمدرضا
تاریخ تولد : 1349/01/03
تاریخ شهادت : 1365/04/14
محل تولد : بابل
گلزار شهدای گله محله بابل
نحوه شهادت : اصابت خمپاره
محل شهادت : عملیات کربلای1
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

بايگاني

آخرين مطالب

تصاویر شهید حامد سرهنگپور

سه شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۵:۱۴ ق.ظ
۹۵/۰۹/۰۹ موافقين ۰ مخالفين ۰
میثم میثم

نظرات  (۱)

۲۳ بهمن ۰۱ ، ۲۳:۵۴ جعفر سراجیان

یاد همه شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس به خیر و گرامی و راهشان پر رهرو باد .  شهید حامد عزیز که در عملیات کربلای یک در منطقه قلاویزان مهران به شهادت رسید در اثر  اصابت تیر مستقیم  به سینه او بوده که زمان شهادت و لحظات جان باختن غم انگیز و جانسوز  او را دوستان عزیز و همسنگر شاهد پرواز  آسمانی شدنش بودند .

شنیده شده که آقای رضا کاتبی از رزمندگان بابلی با دوربین سوپر هشت این لحظات بسیار مهم و با ارزش روحانی و پرواز ملکوتی شهادت حامد را فیلمبرداری کرده بود ( متاسفانه فیلم آن را  جهت کار فنی روی فیلم که نمدانم چی بوده آقای کاتبی به شرکت آگفا کشور آلمان ارسال نموده تا تحویل بگیرد و دیگر آن فیلم برنگشت و علیرغم اینکه خودم در سالهای پس از جنگ پیگیر آثار و مستندات دفاع مقدس بودم تا آخرین رده دستگاه اجرایی و ارسالی این فیلم در تهران رفتم اما دیگه هیچ رد و اثری از این فیلم مهم و گرانبها پیدا نشد .

حال امید است که این شهید عزیز از آن عالم قرب الهی و از جوار رحمت و رضوان حق  به ما دوستان غریب و دورافتاده از قافله عشق نگاهی کنه و دست مارو بگیره و به راه سعادت خودشان هدایت کنه تا عاقبت به خیر بشیم .

و ان شاء الله بهم لاحقون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی